2016 m. rugsėjo 24 d., šeštadienis

TBS alyvuogių kūno šveitiklis

Seku keletą blog'ų. Skaitau ir galvoju, ką aš čia darau. Jie traukiantys skaityt, blogerės dalinasi gyvenimo smulkmenom ir pan. O mano blog'as toks sausas. Gaila,  bet nežinau, ką daryt, kad būtų kitaip. Jos tuom gyvena, jie jų gyvenimas, visai atvirkščiai nei man. Nebereikalo gauna rėmėjų dovanas, vardan to, jog apie jas parašytų. Dabar pamąsčiau,  ar aš to norėčiau? Ne :) Bet gal tai nėra blogai, ką?  Mes kitokios :) Padrikai, bet labai norėjau išsikalbėt.
Taigi, šiandien apie The Body Shop alyvuogių kūno šveitiklį. Gavau jį dovanų kartu su kūno sviestu. Šveitiklį jau baigiau, kūno sviestui galo nematyt :D
Šveitiklis labai neutralaus kvapo, gerai, ypač kai gauni dovanų. Neprašausi tsakant, mažiau yra daugiau :) Švelnios žalios spalvos su rudom šveičiamosiom dalelėm - smulkintais alyvuogių kauliukais ir graikinių riešutų kevalais. Kabinamas pirštais ar mentele.
Naudodavau prieš savaiminio įdegio putas ir masažuodavau tik kojas. Šveitiklis man pasirodė neskalsus, naudodavau porą kartų į savaitę ir nevisam kūnui, o baigėsi per tris mėnesius. Tai jei visam kūnui, užtektų mėnesiui? Užtat šveitimas patiko, nei per švelnus, nei per šiurkštus. Po šveitimo tepdavau savaiminį, kuris pasiskirstydavo tolygiai, tačiau kojas niežtėdavo. Šveitiklis nepamaitindavo/nesudrėkindavo odos, savaiminis irgi sausina, ir gaudavos, kas gaudavos.
Bet iš esmės jis man patiko. Buvo puiki priemonė, mielai kartojama.
Gamintojas žada, jog sumaišytas su vadeniu šveitiklis veikia drėkinančiai, kreminis šveitiklis masažuojamas sukamaisiais judesiais padarys odą lyg naują, spindinčią, švelnią.
Šveitiklis:
- pašalina negyvas odos ląsteles.
- padaro odą švelnią ir ją tobulina.
- gaivus ir švelnus Viduržiemio jūros kvapas.
- turtinga, kreminė tekstūra.
- naudojamas organinis alyvuogių aliejus iš Italijos.
Na, ir jei įdomu, šiek tiek TBS istorijos. 1976 metais Braitone, Anglijoje Anita Roddick atidarė pirmąją The Body Shop parduotuvę. The Body Shop® tikslas yra suteikti žmonėms gerovės jausmą – jų veidams, kūnams ir sieloms. The Body Shop® veikla grindžiama filosofija, kad verslas turi kurti gėrį. Po to, kai 2006 metais įmonė tapo L’Oréal dalimi, ši vizija išaugo dar labiau. The Body Shop® turi daugiau nei 3000 parduotuvių 60-tyje pasaulio šalių. The Body Shop® buvo pirmoji kosmetikos kompanija, kuri pradėjo sąžiningą prekybą 1987 metais. Dėka šios unikalios programos The Body Shop® gauna geriausius natūralius ingredientus ir rankų darbo aksesuarus iš smulkiažemių ūkininkų, amatininkų, kaimo bendruomenių.
Daugiau istorijos galima rast jų puslapyje.

Ar kartočiau? Taip mielai, ypač jei gaučiau dovanų. Ir gavau  :))
Kaina 18,80 Eur (OMG)

.


.

2 komentarai:

  1. Aš suteikti paskolas visiems, kurie nori
    Finansinė parama. Tai už paskolą tarp ypač su sąlygomis
    Labai paprastas ir tikslus dėl šios priežasties, imamasi tam tikrų nuostatų
    Tinkamam procedūros. Mano palūkanų norma visą
    Šios paskolos trukmė yra 2 – 4 % ir grąžinimo atliekamas kas mėnesį
    Jei bet kuriuo metu jus domina, susisiekite su manimi: jamesjesez58@gmail.com
    Dėkojame už jūsų mėgstamiausia.

    AtsakytiPanaikinti
  2. Sveiki visi, noriu paliudyti, kaip išsigydžiau fibroidą, nuo 2019 m. Kenčiau fibrozę su tokiu skausmu, kad turiu išleisti tiek pinigų, kad malšinčiau skausmą ligoninėje, ir aplankiau kelis gydytojus , bet viskas veltui, mano menstruacinio laikotarpio skausmai pamažu baigėsi, kol sveikatos forume pamačiau įrašą apie vaistažolių gydytoją ODION, kuris naudoja vaistažolių porciją gydant žmones nuo įvairių rūšių ligų, įskaitant fibroidas, iš pradžių suabejojau, ar pavyks susitraukti 5cm dydžio mano gimdoje esantį fibroidą, bet nusprendžiau pabandyti, kai susisiekiau su šiuo vaistažolių gydytoju jo el. paštu, jis paruošė vaistažolių porciją ir nusiuntė man per kurjerių tarnybą, kai gavau šį vaistažolį, jis man žingsnis po žingsnio davė nurodymus, kaip jį naudoti, kai tepiau pagal nurodymus, vos 1 mėnesį vartojant, buvau visiškai be fibrozės, mes rekomenduojame tai visiems mano draugų šeima šiandieniniame pasaulyje, kuriems vis dar užtenka Klaidingai iš fibroidų galite susisiekti su juo per jo el. laišką (drodion60@yandex.com). arba „WhatsApp“ jam per +2349060503921. Iš tikrųjų jis yra Dievo siųstas.

    AtsakytiPanaikinti