2016 m. rugsėjo 24 d., šeštadienis

Maybelline Colorama nagų lakas Nr. 31

Iš esmės nagų priežiūros priemonės, nagų priežiūra man nuobodi tema.
Buvo laikas, kai kelis mėnesius iš eilės dariausi nagų gelinį lakavimą. Labai patiko, nereik saugot, jokių dryžių ant nagų, ilgai laikosi (greičiau nuauga nei lakas atsilupinėja), bet laiko trūkumas, nuėmimas atitolino nuo gelinio lakavimo. Bet dirbu administracijoj, daug žmonių, rašymo, norisi, o ir reikia būt prižiūrėtais nagais, nesakau, jog būtina lakuot, bet odelės, nagas turi būt prižiūrėtas ir sutvarkytas. 
Tačiau, kai susitvarkau odeles, nagus, tai kodėl gi nenusilakavus! Žinoma,nusilakuot viena, bet laukt, kol nudžius laiko reikia daug, 30 min minimum, ypač kai lakas ryškus. Todėl iš lakų dažniausiai renkuosi laką, kuriuo lakuotis lengva ir įspaudų nuo patalynės nesimato!
Šį nagų laką atradau 2013 m.vidury. Nė nesitiki, kad taip seniai :o
Pamilau jį iš pirmo karto. Tobulas, kai reikia natūraliai atrodančių nagų. Aš jį vadinu lakas ala prancūzui. 
Vienas sluoksnis padaro nagus tiesiog gražesnius, o du jau prancūzas. Labai lengva lakuot, nesimato, jei užtepi ne taip, kaip norėjai :)) Greit nudžiūna, man laikosi tikrai ilgai, min savaitę, dirbant visus namų darbus be pirštinių, plaunant galvą, kasdien lendant po dušu. 
Paskutiniu metu aš jį tiesiog įsimylėjau, kad ir dabar, esu juo nusilakavusi prieš savaitę, o nė per nago juodimą neatsilupinėję.

Rekomenduoju!
Kaina 1,95 Eur

.

2 komentarai:

  1. Va va, jau atrodo, kad lakas išdžiūvo, jau pralaukei tą pusvalandį (kas iš tikrųjų yra labai daug!) ir atsikeli ryte su sugandintais nagais... Tai ir tos 30 min. tada gaila, ir nagų, ir man asmeniškai net patalyne nauja išsitepė vieną kart - buvau tik nusipirkus! Ech.. moteriškos problemytės.. :)

    AtsakytiPanaikinti
  2. Sveiki visi, noriu paliudyti, kaip išsigydžiau fibroidą, nuo 2019 m. Kenčiau fibrozę su tokiu skausmu, kad turiu išleisti tiek pinigų, kad malšinčiau skausmą ligoninėje, ir aplankiau kelis gydytojus , bet viskas veltui, mano menstruacinio laikotarpio skausmai pamažu baigėsi, kol sveikatos forume pamačiau įrašą apie vaistažolių gydytoją ODION, kuris naudoja vaistažolių porciją gydant žmones nuo įvairių rūšių ligų, įskaitant fibroidas, iš pradžių suabejojau, ar pavyks susitraukti 5cm dydžio mano gimdoje esantį fibroidą, bet nusprendžiau pabandyti, kai susisiekiau su šiuo vaistažolių gydytoju jo el. paštu, jis paruošė vaistažolių porciją ir nusiuntė man per kurjerių tarnybą, kai gavau šį vaistažolį, jis man žingsnis po žingsnio davė nurodymus, kaip jį naudoti, kai tepiau pagal nurodymus, vos 1 mėnesį vartojant, buvau visiškai be fibrozės, mes rekomenduojame tai visiems mano draugų šeima šiandieniniame pasaulyje, kuriems vis dar užtenka Klaidingai iš fibroidų galite susisiekti su juo per jo el. laišką (drodion60@yandex.com). arba „WhatsApp“ jam per +2349060503921. Iš tikrųjų jis yra Dievo siųstas.

    AtsakytiPanaikinti