2015 m. kovo 21 d., šeštadienis

Mėginys. PfC cosmetics Caviar dieninis kremas

Dienos ilgyn, laikas, praleistas prie kompiuterio trumpyn. Ypač, kai pastaroji savaitė, tikras pavasaris su 13 laipsnių temperatūra. Daug laiko praleidom lauke, bet be kosmetikos žinoma ne dienos.
Kartu su žurnalu "Žmonės" gavau kelis mėginukus. Vienas iš jų PfC cosmetics Caviar dieninis kremas. PfC - tai ispanų gamintojo „Desarrollo Biotechnologico" prekinis ženklas, sukurtas 2001 m.
Nežinau, kodėl, bet mane jis labai sudomino. Pakuotė labai skani pasirodė. Ir nieko nelaukus vakare išbandžiau. Dieninis kremas vakare? aš neskirstau, su sąlyga, jog kremas be SPF. SPF nakčiai tikrai nereik. Ant pakelio jokio užrašo apie SPF nėra, maniau, jog tik ant mėginuko, bet parduotuvėje apžiūrėjus gaminį taip pat jokios užuominos. Tai trūkumas toms, kurios dienai renkasi kremą su SPF. 
Originalioj taroj kremas matiniam indelyje. Tikrai atrodo prabangiai, įdomi forma stačiais kampais. Įdomu, ar patogu laikyt rankoje? 
foto iš oficialaus pfc.es psl.
Mėginuko užteko 4 vakarams ir 1 rytui, norėjau pažiūrėt, kaip guls krempudra. Kremas riebus, o riebūs kremai, man asmeniškai, neskalsūs, t.y. nenoriai sklaidosi, todėl man jo ir reik daugiau nei lengvo. Veidas po jo blizga. bet jaučiasi maloniai. Primenu, mano oda mišri į sausumą. Vakare jis man susitepė labai smagiai, na ir kas, jog blizga, vis tiek einu miegot. Kad blizga ryte, man irgi neminusas, veidas labiau glow užtepus krempudrą (nes kokią dabar betepčiau visos man į matinę pusę, oda išsausėjusi). Todėl riebios odos ir kremo draugystės nelabai įsivaizduoju.
Ryte oda atrodo pamaitinta, dregnesnė. Per tą laiką porų neužkimšo.
Man paliko įspūdį iš tikrųjų, todėl vaistinėje jau nusipirkau PfC cosmetics kremą, tačiau kitą - Derma Collagen. Vaistininkė paminėjo, jog Caviar riebesnis.
Gamintojas apie kremą. Kremo sudėtyje esanti didelė koncentracija ikrų skatina ląstelių atsinaujinimą ir užtikriną geresnį dregmės pasisavinimą. Kiti komponentai, tokie kaip hialiurono rūgštis, sviestmedis,  erškėtrožių aliejus suteikia odai stangrumo ir drėkiną odą. Tai viskas, ko odai reikia, kad ji lėčiau sentų ir atrodytų švytinti. Sudėtyje yra apsauga nuo saulės (čia man įdomu, bandysiu atkast, kas būtent sudėtyje saugo, bet matyt labai nedidelis SPF, jei jo skaičiaus nenurodo).
Ar pirkčiau? taip. PfC kosmetikos kol kas yra tik Camelijoj, gaminiai tik įvedami į rinką, todėl jiems dabar nuolaidą, šis su ikrais apie 40 Lt kažkur. Kai šiaip kainuoja apie 70 Lt/20 eur


P1030874
P1030875

4 komentarai:

  1. O aš įsigijau derma collogen dieninį kremą.Labai nusivyliau,nes po kelių dienų visą veidą išsausino atsirado net raudonų dėmių žodžiu pinigai į balą ir dar tenka gydyti sudirgintą odą

    AtsakytiPanaikinti
  2. Nusipirkau PFC caviar nicht cream: ziauriai stiprus roziu aliejaus kvapas, kremas lyg plevele padenge oda ( jausmas nera malonus),nors oda nebuvo alergiska,bet toks jausmas lyg dilgciotu, matyt nuo ikru ;)
    Manau ryte bus aiskus rezultatas.
    Kodel pirkau?.. Buvau gavusi dieninio meginuka, patiko. Kodel pirkau naktini? Metu 40+ , ryte pabundu suglamzyta veido oda,pusdienio reikia, kad atsistatytu. Tokios zinios.

    AtsakytiPanaikinti
  3. Sveiki man 43m. Nusipirkau PFC Caviar kremuką dieninį ir naktinį oda atsigavo akimirksniu. Riebokas veidas blizga bet man nemaišo geriau riebiau sveikiau žiūrisi nei sausas veidas:) Man daugiau 30m niekas neduoda ir klause kokį kremą naudoju. Aišku čia kiekvienam individualiai ir visiems patikti ir tikti negali. Bet tik su juo pamačiau pokyčius o naudojau visokius ir gana brangius bet poveikio kokie aprašomi nesulaukiau. Kolkas patenkinta šiuo kremu:)

    AtsakytiPanaikinti
  4. Aš taip pat nusipirkau Camelia vaistinėje kremus dieninį ir naktinį PFC caviar. Užteko patepti du kartus ir veidą taip išbėrė,kad nebežinau ką daryti. Camelijos darbuotojos nėra informuotas apie šalutinius poveikius kremų, labai nusivyliau.

    AtsakytiPanaikinti